Δευτέρα 8 Ιουνίου 2009

Ο λαός μίλησε!

Παιδάκια... το κολπάκι δεν πιάνει. Η νίκη του ΠΑΣΟΚ είναι μεγάλη, ότι και να λέτε εσείς τώρα. Είναι η πρώτη μετά από 10 χρόνια και αν μιλήσουμε για ευρωεκλογές, τότε πάμε πάαααρα πολλά χρόνια πίσω.

Το ότι τα exit polls σε πολλούς ΠΑΣΟΚους λειτούργησαν ως ναρκωτικό (κακώς, εγώ το έλεγα από το μεσημέρι) είναι δεδομένο και αναμενώμενο. Το παιχνίδι των εντυπώσεων το έκλεψε ο Παυλόπουλος με τον τρόπο που παρουσίαζε το Υπ. Εσωτερικών τα αποτελέσματα.

Εγώ προσωπικά τα περίμενα όλα αυτά. Όμως, είμαι διπλά ευχαριστημένος. Και για το πανελλήνιο αποτέλεσμα και για το τοπικό της Ξάνθης.

Και όπως λέω πάντα. Αυτό ήταν το πρώτο ημίχρονο. Έχουμε άλλο ένα μπροστά μας.

Ο Καραμανλής θα προσπαθήσει με κάθε μέσο που διαθέτει να ανακόψει την Αλλαγή.

Η ΑΛΛΑΓΗ ΟΜΩΣ ΞΕΚΙΝΗΣΕ!

Απλά, σε ορισμένους νομούς, θα πρέπει να μάθουν τα στελέχη μας ότι ο αγώνας δεν δίνεται μόνο από το κεντρικό ΠΑΣΟΚ και την τηλεόραση με την κεντρική καμπάνια του, αλλά και με πολλή προσωπική δουλειά. Οι θέσεις που κατέχουν, δεν είναι διακοσμητικές.


Το "ευχαριστώ" του Γ. Παπανδρέου σε όσους δούλεψαν εθελοντικά σε αυτό τον αγώνα, εμένα ΗΔΗ μου γέμισε τις μπαταρίες!

Οπότε, αφήστε τους να λένε ό,τι θέλουν. Την προπαγάνδα τους την μάθαμε πλέον από έξω και ανακατωτά! Τα κεφάλια μέσα και συνεχίζουμε!

Απο τον Γιώργο Κρόγια

Δεν υπάρχουν σχόλια: