Σάββατο, 8 Μαρτίου 2008

Εκτροχιασμός αμαξοστοιχίας κοντά στη Λάρισα


Αποκαταστάθηκε η σιδηροδρομική γραμμή Αθήνας- Θεσσαλονίκης, που είχε διακοπεί μετά τον εκτροχιασμό αμαξοστοιχίας Intercity στο ύψος της Λάρισας, κοντά στο σταθμό του Μεζούλου, λίγο μετά τα μεσάνυχτα της Παρασκευής προς Σάββατο. Η κυκλοφορία γίνεται από το πρωί του Σαββάτου από μία γραμμή, ενώ σημειώνονται και καθυστερήσεις στα δρομολόγια. Το ατύχημα συνέβη όταν το πρώτο από τα πέντε βαγόνια της αμαξοστοιχίας, που εκτελούσε το δρομολόγιο Αθήνα-Θεσσαλονίκη- Αλεξανδρούπολη και μετέφερε 174 επιβάτες, εκτροχιάστηκε, με αποτέλεσμα 28 επιβάτες, εκ των οποίων τα τρία παιδιά, να τραυματιστούν.

6 σχόλια:

acaliptos είπε...

Ενα ακόμα ατύχημα στον ΟΣΕ που ανατρέπει τις στατιστικές ότι το τρένο είναι το ασφαλέστερο μεταφορικό μέσο...(προφανώς στην Ευρώπη και όχι στην Ελλάδα).
Τα δρομολόγια επανήλθαν, η ασφάλεια των επιβατών????
επιβατης προαστιακου

ΠΡΕΖΑ TV είπε...

Τελικα σε αυτη τη χωρα...δεν ξερεις απο που θα σου ερθει....

AntonisM. είπε...

Hahaha ta trena kai ta xalia mas. To treno sthn ellada htan, einai kai panta tha einai to pio ypoanaptikto mesw metaforas, eite to sygkrinoume me alla egxwria mesa eite me antistoixous sidirodromous ksenwn xwrwn.

Eilikrina den vlepw kamia elpida gia to mellon ektos kai an me tin idiotikopoihsh allaksoun ta dedomena.

Iatridis είπε...

Στο χτεσινό φύλλο του Ριζοσπάστη http://www.rizospastis.gr/wwwengine/story.do?id=4453950 γράφτηκαν ψεύδη και ανακρίβιες όσον αφορά την συμπεριφορά λέκτορα της Ανώτατης Σχολής Καλών τεχνών προς φοιτητή! Σήμερα η Ελευθεροτυπία, στην στήλη ” Ο τύπος των ήλων” στο κείμενο με τίτλο ¨Λυσίκομοι αετοί…”αναπαράγει αυτές τις συκοφαντίες!!! Καταγγέλω την εκμετάλευση του γεγονότος για μικροκομματικά συμφέροντα καθώτι ο εν λόγω φοιτητής ανοίκει στην παραταξη της ΠΚΣ (ΚΝΕ) και την αναίσχυντη αναπαραγωγή ψευδών στοιχείων από ανθρώπους που θέλουν να αποκαλούνται Δημοσιογράφοι!

Spyros Koutsogiannis είπε...

Δυστυχώς η οργάνωση και λειτουργία των δημοσίων υπηρεσιών έχει αφεθεί στην τύχη της, με τελικό στόχο την αποδυνάμωση και ιδιωτικοποίησή τους.
Τα αλεπάλληλα σιδηροδρομικά ατυχήματα τα τελευταία χρόνια οφείλονται, όπως και οι ίδιοι οι εργαζόμενοι καταγγέλλουν, στην εκμετάλλευση του εργατικού δυναμικού μέσω της υποχρεωτικής και υπέρμετρης "υπερεργασίας", της αύξησης των δρομολογίων, της ελλιπούς συντήρησης των μηχανημάτων και της έλλειψης επενδύσεων σε νέα τεχνολογία.

Ανώνυμος είπε...

ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΤΥΧΗΜΑ ΚΑΤΑΣΤΡΑΦΗΚΑΝ ΣΤΥΛΟΙ ΚΑΙ ΚΑΛΩΔΙΑ ΤΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗΣ! ΟΠΟΤΕ Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΘΑ ΑΡΓΟΥΣΕ ΠΟΥ ΘΑ ΑΡΓΟΥΣΕ ΤΩΡΑ ΑΠΟΤΕΛΙΩΘΗΚΕ....